Diskuse k článku:
Dlouhá ulice po rekonstrukci. Cyklisty vyhnala na chodník.
zpět na článek
Dlouhá ulice
Za mne určitě cyklo pruh,z vlastní zkušenosti jsou chodci,pejskaři běžci se sluchátky a kočárky stejně nebezpečné jako auta.Nájezdy na stezka jsou většinou příšerné a nebezpečné.
04.07.2018
Odpověďět
Re: Dlouhá ulice
Odpovědní činitelé vůbec netuší, jak se v Plzni na kole jezdí a nikdo je nepřesvědčí, že se v různých řešeních mýlí. Příkladem budiž Malostranská. Ještě když jsem se v cykloskupině při magistrátě(zbytečně) angažoval, poukázal jsem na to, že cyklisté z kopce nebudou jezdit tak, jak si to pánové Raška a Brousek představují, totiž drncačkou bývalou Malostranskou silničkou se stopkou hned na začátku. kde musí dát přednost autům. Skutečnost mi dala za pravdu, jezdí se dolů v protisměru po úzkém pruhu v chodníku u vodárny nebo jednoduše v hlavním dopravním prostoru mazi auty a autobusy. Dluhá tedy není žádným překvapením. Kdysi, před skoro třiceti lety, odsouhlasený "trend", že v Plzni budou cyklisté jezdit po chodníku, dále přežívá - v rozporu s novými poznatky o cyklodopravě, které jsou běžně dostupné léta a jsou už i v normách. Plzeň je v cyklodopravě skanzen a může sloužit jako příklad, jak se to nemá dělat.
28.07.2018
Odpověďět
Odpověďět:
Re: Dlouhá ulice
Odpovědní činitelé vůbec netuší, jak se v Plzni na kole jezdí a nikdo je nepřesvědčí, že se v různých řešeních mýlí. Příkladem budiž Malostranská. Ještě když jsem se v cykloskupině při magistrátě(zbytečně) angažoval, poukázal jsem na to, že cyklisté z kopce nebudou jezdit tak, jak si to pánové Raška a Brousek představují, totiž drncačkou bývalou Malostranskou silničkou se stopkou hned na začátku. kde musí dát přednost autům. Skutečnost mi dala za pravdu, jezdí se dolů v protisměru po úzkém pruhu v chodníku u vodárny nebo jednoduše v hlavním dopravním prostoru mazi auty a autobusy. Dluhá tedy není žádným překvapením. Kdysi, před skoro třiceti lety, odsouhlasený "trend", že v Plzni budou cyklisté jezdit po chodníku, dále přežívá - v rozporu s novými poznatky o cyklodopravě, které jsou běžně dostupné léta a jsou už i v normách. Plzeň je v cyklodopravě skanzen a může sloužit jako příklad, jak se to nemá dělat.
28.07.2018
frantisek.rezac@gmail.com