Diskuse k článku:
Brompton mistrovství ČR – neobvyklý závod skládacích kol
zpět na článek
Opravdu městké kolo
Nadšených recenzí od nových majitelů těchto skládacích kol jsem poslední dobou viděl dost. Spíše by mne zajímaly dlouhodobé zkušenosti z běžného provozu.
Jak se to vyrovná s běžnými hrbolatými městskými cestami plnými děr a obrubníků? Co při špatném počasí kdy je bláto a louže? Denně jezdím zhruba z konečné tr. č.4 na Košutce ke konečné č.2 na Slovanech a odpoledne zpět. Popravdě si to neumím na takovém kole představit. Dá se to nějak porovnat? Jak takové kolo asi vypadá po pár letech provozu pokud člověk jezdí denně (~3000km/rok)? Jak se dají provádět běžné opravy (co třeba výměna duše)? Kolik stojí údržba, dají se použít i běžné náhradní díly?
27.10.2011
Odpověďět
Re: Opravdu městké kolo
Podle mě by ta trasa neměla být problém. V podstatě kromě úseku od divadla ke Komerčce jedeš po asfaltu. Mokro není problém - blatníky se zásterkami fungujou na 100%. Perfektní je i možnost připnout brašny . Jasně že normální horák nebo trek jede líp , ale pořád to jede dostatečně dobře. Výhoda tohohle kola je ale hlavně v tom, že ho použiješ vždy - na poštu, do obchodu, klidně i na jednání :-) Výměna duše je podobný opruz jako u normálního kola. Ostatní dotazy nevím - mám ho tři týdny ( a už mám 120 km :-) )
17.12.2011
Odpověďět
Odpověďět:
Re: Opravdu městké kolo
Podle mě by ta trasa neměla být problém. V podstatě kromě úseku od divadla ke Komerčce jedeš po asfaltu. Mokro není problém - blatníky se zásterkami fungujou na 100%. Perfektní je i možnost připnout brašny . Jasně že normální horák nebo trek jede líp , ale pořád to jede dostatečně dobře. Výhoda tohohle kola je ale hlavně v tom, že ho použiješ vždy - na poštu, do obchodu, klidně i na jednání :-) Výměna duše je podobný opruz jako u normálního kola. Ostatní dotazy nevím - mám ho tři týdny ( a už mám 120 km :-) )
17.12.2011
David@atlas.cz